orang yang sayang saya...

Monday 30 January 2012

perasaan yang tak dapat diluahkan.. =.=

 assalamualaikum... 
hari ini perasaan sangat2 tersentuh... saya sendiri tak tahu kenapa... yang pasti perasaan sangat2 bercelaru.. menanti sesuatu yang belum pasti lagi.... 
saya sangat2 berharap dia pergi jauh dari hidup saya... saya mengharap dia tidak hadir dalam hidup sya lagi disaat saya mula lupakan da... dan mengharapkan insan lain..

jika dengan bunga dan ungkapan maaf dapat mengembalikan saya kepada dia sangat2 mustahil... semuanya mustahil..
dia hanyalah masa lalu saya.. saat kita berpisah... saat keluar kata2 putus dari mulut dia.. bagi saya saat itu semuanya sudah berakhir.. semua yang saya berikan... MASA..CINTA..KASIH SAYANG..HATI..PERHATIAN.. DAN SEMUANYA... dah saya ambil kembali di saat itu.... sekarang tidak ad lagi peluang kedua.. semuanya sudah menjadi masa lalu.... semuanya hanya tinggal kenangan.. 





if "awak" baca post niehy.. harap sangat "awak" 
memahami... saat "awak pergi tinggalkan saya 1 benda yang saya katakan pada hati saya... tiada lagi peluang kedua untuk "awak"... semuanya berakhir saat itu jgak... 


it's over...!!

No comments:

Post a Comment