orang yang sayang saya...

Friday 27 January 2012

Makeup untuk wedding mybro…!!

Assalamualaikum….
Hye… J semua.. I’m so exctd nk story dengan korunk semua  pasal wedding mybro yng akan datang… orang laen nak kawin saya plak yang exctd lebh..
Okey larh tapi rasanya tak salah kotz nk tumpang gembira abang sendiri..hihihi..

Nampaknya tak lama lagi keluarga kami akan bertambah lagi sorunk.. n saya akan ada kakak baru… J hihihi… okey larh… majlis tue akan berlangsung dlm  2 bulan lagi… n akan berlangsung dekat jengka umah pengantin perempuan.. saya pernah pergi sana… kampung dia sangat2 best… tenang fikiran kotz dok sana… udara pown nyaman… yang paling best… mak cik masak sedappppppp….!! Hhiii…



So.. kenduri pown tak lama lagi.. tema dia biru putih.. belah perempuan… belah kami plak bwak warna hitam  putih… tapi baju still biru… =.= (teringin nak pakai baju serba putih… nmpk suci jew… mana tahu sangkut srunk kew… :P ) so ape lagi… saya bertungkus lumus mencari makeup yang sesuai n HOT.. hihii.. (bukan selalu)

Carik punya carik akhirnya jumpa dekat youtube.. cantik sangat.. makeup smokey eyes hint with blue colour…!  So here the video..!



Video pown dah tgok.. so masa untuk menCUBA….
Herm…. =.= Nampak mcm susah jew…. Tapi USAHA TANDA KEJAYAAN… Ceeehhhhh….. hehehe… so… nie larh hasilnya selepas hampir sejam menunjukkan bakat… :p









p/s: makeup nie jelah akan diguna pakai naty… :P cantik x…?

No comments:

Post a Comment