orang yang sayang saya...

Thursday 5 January 2012

RINDU SANGAT DEKAT TANGAN YANG LAMA…..

Assalamualaikum..
Lama rasanya tak update blog niehy… sebabnya saya baru saja lepas kemalangan…. Teruk kew x…?? bole dkatakan agak teruk jugak la… sebab tangan kanan patah… so bersimen larh sampai sekarang… tapi perkembangan semakin lama semakin baek.. walaupun masih bersiman tapi Alhamdulillah dah boleh gerakkan tangan kanan niehy.. Cuma xsegagah dulu la…

Lepas ape yang terjadi… saya dapat rasa betapa payahnya bila satu tangan xbole berfungsi.. saya terbayang macam mana agaknya orang cacat kekal meneruskan hidup tanpa tangan… sedangkan saya yang hamper sebulan patah tangan dah rasa agak terseksa… makan pun susah… mandi pun susah.. boleh diktakan susah sangat nak uruskan diri… kesian sangat dekat orang yang cacat kekal… bagaimana agaknya mereka menguruskan diri…

Sebelum nie saya sibuk keluar jalan2… bekerja…. Belajar.. melepak… tapi sekarang semuanya susah.. sangat2 terbatas rasanya…  tapi saya tetap keluar rumah dengan tangan yang bersimen… dah biasa keluar… so bila kat rumah…rasa sangat2 sunyi…

Dalam keadaan macam ini… makan pun kena berpantang… macam orang berpantang pown ad jugak… yelah saya tak boleh makan seafood… naty gatal… minuman pun terbatas jugak… tapi saya makan jugak kadang2… xtahan godaannya… hihi

So… sangat2 rindukan tangan saya yang lama… sangat2 rindukan semua aktiviti saya yang lama…. Saya sangat2 berharap tangan saya akan cepat sembuh…
p/s: DOAKAN SAYA CEPAT SEMBUH YAAA…. TQ2…

No comments:

Post a Comment