orang yang sayang saya...

Friday 9 September 2011

fesyen cara saya

assalamualaikum...
okey hari ini saya nak share ngn korunk fesyen yang saya suke..\
sebelum nie saya ada wat entry pasal fesyen bertudung terkini... sape yang tak baca boleh refer kat SINI ok..
skang nk tnjuk fesyen seluar n skirt labuh yg best n cantik...
skng fesyen bagi wanita yang bertudung sangat2 banyak n cantik..
so xda sebb wanita bertudung xboleh bergaya...
jom tgok antara fesyen pilihan saya...


                                                         skirt labuh nie sangat2 cantik...
sangat sesuai bg wanita yg tinggi...
boleh dipadankn dgn t-shrt n mcm2 lg...

  
skirt nie pown cntik...
xbercorak..
juga sesuai untk wanita yg tinggi...
tp rasanya wanita yg rendah pown ok jew...


 

seluar skinny..
saya  sangat2 suka seluar nie...
dia laen dgn legging..
sbb ini jenis jeans.. n kain dia xnipis mcm legging..


seluar nie sesuai kalau wanita yg mempunyai kaki yg slim..
mg cntik
plus dngn kasut highcut..
bergaya kan...
(sya xsuka legging)


so ape lagi...
pilihan terletak pada diri masing2...
dan saya sangat mengemarinya...
bye2..






No comments:

Post a Comment