orang yang sayang saya...

Tuesday 8 November 2011

KENAPA AKU PEMALU SANGAT…???

Assalamualaikum
Hari nie aku sangat hepi…. Bukan hepi jew… takut… malu… berdebar-debar…Semua ada… tapi Alhamdulillah aku Berjaya larh jugak…. LULUS okey…Hehehe…. Apa yang aku merepek ek… heheheOkey sebenarnya… tadi aku pergi jumpa seorang guy nie… dia okey r… best… xromantik.. aku mg xsuke romantik2 niehy.. hihih….Agak banyak larh cabaran yang aku terima bila keluar ngan dia…
Hehehe…. 

Antaranya

1)naek moto Honda jew kot…. (konon nk uji aku kotz… tp aku tak kisah langsung pown naek moto plus dye xambk ksmptan..ok ler tue….tp alih2 blik naek kete… pndai dia tipu(uji) aku ckp xda kete… hampehh…. Egt aku nie materialistik kotz…)

2)hujan kotz… abes basah…. Hahaha… kami mintak nak mandi ujan… alih2 ambik kau dapat betul2… (pergi umah kakak dia..kbtulan rmai kotz umah kakak dye… adik beradik sume ad… yang paling penting MAK dia ad kot… abes larh ak..)

3)mak dia suh aku tukar seluar sbb mg da bsah r… mak dia bgi KAIN BATIK kotz.. hehehe… so sweet…. (dalam ati.. alamak takkan nk pakai kain batik kot… malunya… hahaha… naseb kakak dia pown mcm sebelah aku jugak… kakak dia pown xbiasa pakai kain batik.. selamat… )

4) dia wat xtau jew kat aku…. (pnye larh hampeh… bawak aku kat umah… tp aku kna berdikari sendiri larh.. hahaha… first time kotz…)

5) tidakkkk…umah dia ad kucing…hitam plak tue…( aku mg takut kucing nie… aku pnye larh gelisah pasal kucing tue… aduhhh… serba xkena larh.. hahahah)

6)aku nie diam jew… walaupun keluarga dia sangat2 sporting… bergelak sakan… tapi dsebabkan aku nie pemalu… aku diam jelah… hahaha…

7) ada plak bawak aku pergi gim… dating kat gim kotz.. xleh blahh… adoyai… tp mg pgalaman pertama masuk gim.. hahaha… nak wat mcm mana dia suka sangat aktiviti mcm tue… patut r badan sangat2……………. Hehehe… mg giler r…siap masuk compttion lg tuehy… hahah…


Tapi aku sebenarnya sangat2 bertuah sebab dapat jumpa dia n keluarga dia… best larh keluarga sangat sporting n baek gila kot… hehe… mak dia pown baek kotz.. segan aku dibuatnya… hihi… yang paling best dia cakap aku nie BAGUS.. hahaha… sbb pandai hormat orang tua… ADUUUUuuuiiiii…. Malu sudah.. hahaha… ishkkkkk2….. hahahhaha…




P/s: first time jumpa family lelaki… hahaha…. Malunyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…………….. kenapa aku nie pemalu sangat…. hihihi



No comments:

Post a Comment