orang yang sayang saya...

Tuesday 8 November 2011

Dia ada ciri2 lelaki idamanku… tidakkkkk….!!

Assalamualaikum…
 hari ini aku rasa semua tak kena.. yelah.. sebabkan date hari itu tak senang duduk aku..
Sebabnya dia bleh dikatakan ada semua ciri2 lelaki idamanku.. ishkkkk…. Macam mana nie… susah niehy… L

Yelah… aku nie nak lelaki yang kasar… lelaki yang ego… lelaki yang panas baran tapi bukan kaki pukul.. J lelaki yang xromantik sangat… lelaki yang begitu hormat orang tua… lelaki yang ad rasa tanggungjawab.. lelaki yang berani.. 
dan yang paling penting lelaki yang boleh bimbing aku kejalan allah swt… dan semua itu ad pada dia… aduhhh…. Tapi apa yang membuatkan aku terpikat sangat dia suka menguji aku… n membuat aku terkejear2 untuk dia… begitu istimewanya dia… J

Yallah..Andai kata dia adalah jodoh aku… rapatkan larh diri kami.. jika dia bukan tercipta untuk aku jauhkan larh dia dari aku… dan tutupkan larh pintu cinta aku untuk dirinya… aminnnnn…. J

No comments:

Post a Comment