orang yang sayang saya...

Tuesday 8 November 2011

DO YOU LOVE ME...???

Ayat itu akan sentiasa terpahat dalam ingatan aku selamanya… sangat2 menyentuh perasan aku… sungguh aku begitu terharu dengan semua nya… ternyata dia sangat berani… tapi aku pasti hubungan ini tidak akan pergi jauh… semua yang berlaku terlalu pantas bagi aku… saat2 yangg tidak dapt aku lupakan… segalanya indah…

Tapi semua hanya sementara… sekarang dia sudah pergi jauh… jauh dari hidup aku.. aku dianggap beban dalam hidupnya… terlalu lancar perkataan BEBAn keluar dari mulutnya… adakah aku nie membebankan dia… aku hanya tulus menyintai dia… aku begitu setia dengan dirinya… beegitu yakin dengan dirinya…  tapi dengan semudah itu dia meletakakn aku jauh dari sudut hatiny.. adakah aku tidak lagi penting dalam dirinya…

Segalanya telah berubah… aku masih ingat lagi… pertemuan kami yang terakhir… semuanya sangat2 menyentuh perasaan aku… “ I nak Tanya u… do you love me..?? “ “awak terima cinta saya” “awak sayang saya..??” “saya rasa awak nak menjauh dari saya” “saya sayangkan awak ikhlas dari hati say.” Yaallah… semuanya bermain2 diingatanku… sangat2 tersentuh dengan semua pertanyaan dia…ketika itu aku dapat rasa semuanya ikhlas dari hatinya…tapi aku hanya mampu mendiamkn diri… tapi sekranag aku dengan yakin menjawab “yes, I do..!” “ya saya terima cinta awak…” :ya saya sangat sayangkan awak” “tak saya tak terlintas pun nak menjauh dari awak” “ya saya tahu sebb saya pun ikhlas sayangkan awak dari ati saya…”…… tapi semuanya seakan2 sudah terlambat……

Itulah pertemuan kami yang terakhir… dan dia pergi… pergi tinggalkan aku… mungkin untuk selamanya… dan aku …. Masih setia menunggu dirinya… walaupun aku sering menangis kerana dia…. Tapi itu larh… CINTA ITU BUTA… dan aku akan igat perkataan terakhir dia untuk aku…. Sebelum berlakuknya perpisahan itu…. DO YOU LOVE ME....???


No comments:

Post a Comment