orang yang sayang saya...

Friday 14 October 2011

cinta muka buku..

Assalamualaikum…. Hari ini saya begitu tertarik untuk mengulas tentang lagu CINTA MUKA BUKU by NAJWA LATIF…. Seorang gadis remaja yang begitu berbakat besar…. Aku begitu kagum dengan dia…
Lirik:
Kita berkenalan hanya dalam muka buku..
Kau hantar pesanan suruh aku terima kamu…
Hatiku rasa sesuatu..
Dan pabila kau kata kau mahu jumpa aku…
Kugelisah berdebar hati rasa tak menentu…
Benarkah rasa itu…
Bagaimana…
Harus bersua kurasa gementar tapi bahagia…
Perlukah kita… beri peluang pertama..
Walaupun kita tak pernah berjumpa
Banyak persoalan yang berada diminda
Banyak tanda Tanya dan juga kata kerja..
Otak kata jangan hati pula kata ya…
Hidup tak menententu Adakah ini cinta
Banyak soalan banyak juga jawapannya…
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya..
Harus pejam mata dan cuba apa sahaja
Pabila kau renung tajam2 mataku
Kurasa sesuatu rasa yang aku tak tahu
Ini cinta remajaku
Dan pabila kau kata kau suka aku…
Kuterdiam terkelu tak tahu mana nak tuju…
Itulh cnta yang satu..
Cinta dimuka buku

No comments:

Post a Comment