orang yang sayang saya...

Wednesday 21 March 2012

pengalaman pertama sebagai "mak andam" pengantin

assalamualaikum...
hye2 semua... hari niehy baru ad kesempatan nak mengupdate blog niehy... sebelum niehy sibuk dengan kenduri kahwin abang saya... lepas niehy tunggu gilran saya jelah... okey... kemeriahan enduri akan saya ceritakan di next entry saya... so ari niehy saya nak certa pasal saya sebgai MAK ANDAM... okey...
masa majls bertandang ke rumah pihak lelaki.. saya diminta untuk makeup kn pngtin... sy oke jew.. tp hasilnya xtaw larh...

mula2 mak sedara sya xbagi saya makeupkan pengantin sebb dye ckap naty ilang seri pengantin bla saya nk kawin naty.. tp almaklumlah... sy niehy degil... nk tunjuk skill jgk.. :P

okey.. so niehylah hasilnya..







cantik x...?? 
huhuhu... 
oke ler... bubye... wait 4 my next entry k... 

No comments:

Post a Comment