orang yang sayang saya...

Monday 26 March 2012

Meriahnya majlis ... (PART 1)

assalamualaikum...
hye2 semua... okey.. hari tuehy dah promise nk share pasal kenduri kahwin abang saya..  so hari niehy saya agak free dan ad mood untuk menulis entry niehy...

majlis pihak perempuan berlangsung pada 12/03.2012 pada hari ahad bertempat di jengka 24.. so perjalanan dari s.alam ke jengka 24 mengambil masa selama 3 jam...so disebabkan majlis akad nikah dilakukan ada hari yang sama tapi pada waktu pagi... so kami sekeluarga mengambil keputusan untuk menginap di jengka 25 dekat dengan gunung senyum...
niehy dye gunung senyum... (mcm bentuk mulut) hihi

hari sabtu petang kami berangkat ke jengka... alhamdulillah selamat sampai..
so menginap di homestay  jengka 25.. ad 7 bilik... 3 bilik air... memuaskn larh.. kalau kita duk luar rumah tue nampak gunung senyum dekat jew.. nice sgt5...
rombongan kami 7 buah kete..
so esokkannya... majlis akad nikah berlangsung tepat pukul 10.30 am.. keadaan agak kelam kabut kedua2 belah pihak sebb mak andam datang lambat.. baju pown xda lagi. tapi alhamdullilah semuanya berjalan lancar...


sebelum berlangsung akad nikah

bersiap sedia menanti masa jew tuehy

ayah pengantin perempuan 

alhamdulillah 
dengan sekali lafaz jew abang saya sah bergelar suami..

mas kahwin

cantiknya pengantin

acara menyarung cincin
niehy abang sulong saya n family

saya dengan kakak saya

saya dengan kakak ipar baru

                  so macam mane..? okey tunggu mynext entry untuk majlis persandingan plak.. okey..
bubye...


                                                                                         

No comments:

Post a Comment