orang yang sayang saya...

Thursday 15 December 2011

Sekali aku jatuh cinta susah untuk aku undur diri..

Assalamualikum…

Bulan nie banyak sangat undangan perkahwinan dan pertunangan… maaklumlah cuti sekolah… musim bercinta pun ye juga…
Saya bukan nak story pasal tunang or kawin…tapi pasal cinta…

Sekali saya jatuh cinta sangat susah untuk saya undur diri lagi.. mybe sebab itu saya sangat berhati2 untuk memulakn langkah kearah itu… tapi hati dan perasaan sangat sush nk dhalang.. semuanya berlaku sekelip mata… mungkin cinta pandang pertama…

Tapi yang pasti saya akan cintakan dia sepenuh hati saya… walaupun singkat masa perkenalan kami…bukan semuanya indah… cinta lama dia sentiasa mengekori kemana saja …sangat2 mengelirukan.. walaupun dye menyatakan tidak ada lagi cinta lama… tapi saya pasti… jauh disudut hati masih lagi mengharap cinta lama…

Sukar untuk saya menjauhkan diri dari dia… walau saya tahu situasi sekarang… yang pasti saya jatuh cinta… plezzz apprcte mylove…
Sekali saya jatuh cinta susah untuk saya undur diri…!!


1 comment:

  1. bagus la tu..kalau dh ada calon..setia je k..^_^
    mudah2 bkekalan..

    ReplyDelete